اینماد

معرفی برنامه حمایت از فروش تجهیزات فناورانه پزشکی ساخت ایران

برنامه حمایت از فروش تجهیزات فناورانه پزشکی ساخت ایران

با توجه به تجربه موفق برگزاری 4 دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصمیم گرفت تا این مدل موفق به صورت پایلوت در حوزه تجهیزات پزشکی نیز برگزار شود. اما از آنجا که هرساله نمایشگاه ایران هلث برگزار می شود، دیگر نیاز به برگزاری یک نمایشگاه فیزیکی نبوده و صرفا به صورت برنامه دنبال خواهد شد.
با توجه به اینکه مقرر شده برنامه به صورت پایلوت و محدود برگزار شود، معیارهای زیر جهت انتخاب شرکت ها و محصولات در نظر گرفته شد:
شرکت ها میبایست به صورت قطعی دانش بنیان شده باشند
فقط محصولاتی که در سامانه دانش بنیان تایید شده باشند امکان حمایت دارند.
محصولات باید مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت را داشته باشند.
محصولات حتما یک بار فروش رفته باشند ومورد استفاده قرار گرفته باشند.

باتوجه به اینکه حوزه تجهیزات پزشکی نیست گسترده است، برای برنامه پایلوت، حوزه های زیر مورد حمایت نیستند:
تجهیزات مهارتی، نرم افزارها، مواد و قطعات ارتوپدی یا دندانپزشکی، زباله سوز، تخت ها و فرنیچر بیمارستانی، تجهیزات تولید، انواع تجهیزات آزمایشگاهی (شیکر، انکوباتور، سانتریفیوژ، راکتور، ژل داک، یخچال و فریزر آزمایشگاهی، ژرمیناتور، هود و غیره)، الکتروکاردیوگراف، مانیتورها و  الکتروسرجری ها

مجددا تاکید می شود که این برنامه در مقطع فعلی به صورت پایلوت بوده و بعد از حذف موارد بالا و در نظر گرفتن دانش بنیان بودن شرکت و محصول و مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی، لیست فایل پیوست در این دوره مورد حمایت خواهد بود.
این برنامه در بستر زیرساختی نمایشگاه تجهیزات اجرا می شود لذا شرکت هایی که در آن نمایشگاه بوده اند، حتما باید همان پروتکل ها را رعایت کنند. یعنی سیستم صدور پیش فاکتور از طریق سایت بوده و اگر محصولات لیست پیوست، دارای چند مدل با قیمت های مختلف هستند، به تفکیک قیمت به صورت مجزا ثبت شوند.
لیست محصولات و شرکت های مورد حمایت را از منوهای بالای سایت ببینید

راهنمای ثبت نام:
شرکت ها برای مطالعه راهنمای ثبت نام و راهنمای ثبت محصولات می توانند به این لینک ها مراجعه کنند.
راهنمای ثبت نام شرکت
راهنمای ثبت محصولات
فایل دستورالعمل ثبت محصولات

شرکت هایی که در نمایشگاه تجهیزات دارای اکانت هستند، با همان یوزرنیم و پسورد در اینجا لاگین کنند و پس از لاگین ثبت نام در دوره جدید را کلیک کنند.

آدرس سایت برنامه حمایت از فروش تجهیزات فناورانه پزشکی ساخت ایران:       http://medical.iranlabexpo.ir

filereader.php?p1=main_285987d764c2ae598