اینماد

مشخصات تولیدی صنعتی مخزن فولاد رافع دانش بنیان

تعداد رای: ۰

شماره تماس

021-66551068

شماره نمابر

66509227

معرفی شرکت

شرکت مخزن فولاد رافع با نام تجاری دابو صنعت فعالیت خودر را در صنعت تاسیسات و انرژی با هدف طراحی ، ساخت و تولید انواع سیستم های گرمایشی از سال 1373 هجری شمسی آغاز نمود.
از جمله تولدیات مجموعه دابو صنعت انواع دیگ های مورد استفاده در صنایع مختلف (بخار ، آبداغ ، آبگرم ، روغن داغ ، مبدل های حرارتی ، انواع فیلتر مایعات ، دی اریتور ، مشعل های صنعتی و مخازن تحت فشار ، انواع سیستم های کاهنده انرژی ، پکیج های چند منظوره موتورخانه ای ، هواسازهای گرمایشی(هیتر) و مشعلهای صنعتی که با توجه به نوع مصرف و شرایط کاری به طور کامل توسط واحدهای RD و فنی _ مهندسی طراحی و ساخته می شوند.
دابو صنعت اولین شرکت تولید کننده بویلرها و مبدل ها می باشد که موفق به طراحی ، تولید و ثبت محصولات دانش بنیان جدید با رویکرد کاهش مصرف انرژی شده است تاکنون نمونه های متعددی از این محصولات دانش بنیان در داخل و خارج از کشور نصب و به بهره برداری است.
این شرکت ضمن اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران کلیه موارد مطرح شده الزام آور در سایر استاندارد های بین المللی مانند NFPA, ASME. DIN , B.S , ASTM, ANST را نیز در طراحی و تولید محصولات خود لحاظ می کند استقرار آزمایشگاه تست اولیه محصولات در مجموعه که موارد مربوط به طراحی ، احتراق ، راندمان حرارتی ، عملیات حرارتی ، کوانتومتری و ... را مورد آزمایش قرار می دهد باعث افزایش قابلیت اطمینان دستگاه ها و کنترل مرغوبیت محصولات حین فرایند طراحی و ساخت شده است.
ماموریت گروه دابو صنعت بر اساس استراتژی و اهداف کلان 1400 شرکت ، تبدیل شدن به یک هلدینگ دانش بنیان در حوزه صنعت تاسیسات و انرژی کشور، با بهره گیری از فناوریهای نوین و به کمک متخصصان بومی است تا در راستای تحقق طرح های ملی مرتبط با بهینه سازی و کاهش مصرف انرژی در راستای چشم انداز کشور، موقعیت رقابتی متمایزی را در صنعت تاسیسات گرمایشی و خدمات انرژی ایجاد نماید و گامهای مثبت و موثری را برای تحرک صنعت، پیشرفت و توسعه پایدار کشور و رفع نیازهای داخلی به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد اقتصاد دانش بنیان از طریق تعامل بین بخش علمی و صنعتی کشور بردارد.

نشانی

تهران-تهران--ستارخان-سه راه تهران ویلا-توحیدی-2-9

وب سایت

ایمیل رسمی

دارای تاییدیه دانش بنیان

بله

حوزه فعالیت نمایشگاهی

تجهیزات پزشکی

کاتالوگ

دانلود

دوره های شرکت در نمایشگاه

  • برنامه حمایت از فروش تجهیزات پزشکی

جستجوی در محصولات

در جستجوی نوع می توانید از عنوان فارسی ، عنوان انگلیسی و یا عنوان اختصاری استفاده نمایید

نوع
آخرین حضور
سطح حمایتی
نام
مدل
کد محصول

لیست محصولات

کد آخرین حضور دسته بندی نوع محصول نام مدل سطح حمایتی سقف قیمت مجاز (ریال)
58906 برنامه حمایت از فروش تجهیزات پزشکی سایر دستگاه ها دیگ های دما بالا DS-SH-O-1000 سطح سوم
58905 برنامه حمایت از فروش تجهیزات پزشکی سایر دستگاه ها دیگ های دما بالا DS-SH-O-500 سطح سوم
کاربر گرامی! جهت ثبت نظر حتما باید از بخش "ورود به کارتابل" واقع در سمت راست سایت وارد شوید